[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Listopad 14 11:36:02 UTC 2010

Ahoj,

tak už to funguje (1), a mělo by být opraveno i zdlouhavé natahování -
bylo nutné aplikovat patch t1249r7916.Reproject.patch z [2] na verzi 2.8.

[1] http://prahounakole.wz.cz/map.html
[2] http://trac.osgeo.org/openlayers/ticket/1249

--
Petr Dlouhý