[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Sobota Listopad 13 17:32:59 UTC 2010

On Sat, 13 Nov 2010 18:21:07 +0100, hanoj <ehanoj na gmail.com> wrote:

Já doufám, že už jsem našel v čem je problém. Chyba je v Openlayers, které
neaktualizují po přepnutí správně střed - viz bug [1], který obsahuje
patch a již 2 roky čeká na commitnutí. Na [2] je ukázka, která používá
opravené Openlayers, a funguje to tam.

[1] http://trac.osgeo.org/openlayers/ticket/1249
[2]
http://dev.openlayers.org/sandbox/edgemaster/openlayers/examples/multiple-projections.html