[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Září 1 15:19:36 UTC 2010

> Co tedy navrhujes? Dat maxspeed vsem way ve meste?
>
> S tim souhlasim.
>
> Oznacit jen body na hranicich?
>
> To nefunguje.
*** v Brne provozuji oboje:
* maxspeed ne vsem way, ale jen na silnice vyssich trid
* traffic:zone jsem zacal zkouset
* body na hranicich jsou zatim jen nekde, zatim je vnimam jen jako
dekor pro jasne vymezeni rozhrani maxspeed. Ale vytvori polygon z bodu
o stejnem nazvu by nemelo byt tak slozite, teda pokud jsou body
alespon tri.

> No, tag na ceste samozrejme musi mit prioritu pred tagem na polygonu;
> takze staci otagovat vyjimky. Stejne by se mely resit ruzne divnosti
> na hranicich.
>
> "Jak poznam ze jsem uvnitr" je obecny problem... Mel by se resit na
> urovni serveru, ale navigace s tim nebudou mit problem (vzhledem k
> tomu ze maj data o celym statu, a mesta jsou proti statum mala).

*** Polygon vytvoreny okolo zastavene casti obce jako landuse a
sekundarne pouzity pro routovani - neni-li jina informace  - tomu
rozumim.

hanoj