[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Září 1 13:18:07 UTC 2010

On Tue 2010-08-31 08:02:20, hanoj wrote:

> *** vzhledem k realne delce way, routovaci cene na unclassified pod
> urovni silnic III. tridy a nastrojum pro praci s daty (maxspeed-map)
> je to problem asi tak stejny jako je dnes nepripojeny node.
>
> Naopak way system maxspedd/traffic:zone je jednoznacny pro spravu.

Co tedy navrhujes? Dat maxspeed vsem way ve meste?

S tim souhlasim.

Oznacit jen body na hranicich?

To nefunguje.

> Jak budes postupovat kdyz budes mit uvnitr v urban:polygonu maxspeed
> spatne, nebo ten co kreslil polygon ho jen odhadnul a jak se ma chovat
> clovek uvnitr polygonu o nezm nevi ze je uvnitr?

No, tag na ceste samozrejme musi mit prioritu pred tagem na polygonu;
takze staci otagovat vyjimky. Stejne by se mely resit ruzne divnosti
na hranicich.

"Jak poznam ze jsem uvnitr" je obecny problem... Mel by se resit na
urovni serveru, ale navigace s tim nebudou mit problem (vzhledem k
tomu ze maj data o celym statu, a mesta jsou proti statum mala).

								Pavel