[Talk-cz] DIBAVOD - rybníky a řeky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Září 3 11:54:53 UTC 2010

Tak jsem vyzkoušel i konflikty, ale na jiném počítači, a zjistil jsem,
že spousta rybníků. které už v OSM v té době byly není vůbec v těchto
konfliktních souborech obsažená (např. některé Vrbenské rybníky u ČB).
Stejně tak v nich nejsou větší přehradní nádrže (Vrané či Kamýk ano,
Slapy či Orlík ne).

Byl tento import opravdu kompletní?

J&D