[Talk-cz] OSM tracer fix

MP singularita na gmail.com
Středa Září 8 20:33:01 UTC 2010

On 2010-09-07, Jan Bilak <jan.bilak.osm na gmail.com> wrote:
> Ahoj,
>
>  díky za úpravy. Na SVNko OSM to samozřejmě klidně dejte - bude to
>  nejlepší. Jen pak prosím sem do maillistu napište na to odkaz, kde se
>  to dá najít.

No tak momentálně zdrojáky neobsahují žádnou licenci, takže pro
publikování někde v SVNku OSM by chtělo minimálně vymyslet pod jakou
licencí to tam dát (GPL2? GPL3? BSD? Jiná? ....) .... no a potom by se
to už asi mohlo nechat aby se to nějak vyvíjelo - zatím jsem pro to
napsal jeden patch, kde je možné specifikovat adresář pro cache, aby
to neplnilo adresář s binárkou cachovanými daty, takže ten bych tam
pak mohl přidat :)

Mohl bych to tam pak hodit (musel bych k tomu dopsat min. nějakékrátké
 readme a info o autorivi, licenci, k čemu ten program je a tak
...)... asi bych to tam dal do
http://svn.openstreetmap.org/applications/utils/ a tam bych vytvořil
adresář tracer-server

Martin