[Talk-cz] OSM tracer fix

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Středa Září 8 20:54:21 UTC 2010

Ahoj,

v licencích se moc neorientuji. Představoval bych si to tak, že
program lze bez omezení použít pro přípravu dat do projektu
OpenStreetMap. Program lze bez omezení šířit a měnit s tím, že bude
zachována a přiložena tato licence. Program ale nelze použít pro
přípravu dat, které by byly komerčně využity, aniž by před tímto
využitím byly uploadovány do projektu OpenStreetMap pod licencí,
kterou OSM vyžaduje.

Aneb když připravíš data pro OSM, tak neaplikuj žádná omezení a klidně
data použij i komerčně. Pokud program použiješ, ale o výsledná data se
nepodělíš vprojektu OSM, tak data nesmíš komerčně použít (tím se
vyřeší to, že třeba data z nějakého důvodu zahodíš nebo předáš někomu
jinému pro dopracování, než se uploadnou do OSM).

Pokud v tom vidíte nějaký problém, řekněte. Třeba je to blbost.

Honza