[Talk-cz] OSM tracer fix

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Září 9 18:01:12 UTC 2010

Tak codeplex.com patrně umožnuje jen některé licence. Ale ještě jsem
našel xp-dev.com ... nabízí 200 MB pro dva privátní projekty nebo
neomezeně veřejných, neomezený počet uživatelů, SVN. Akorát patrně se
zálohování to není žádná sláva, ale to se u free dá celkem pochopit a
stejně to bude mít několik lidí (včetně mne) u sebe. Když mi vyjde
čas, večer to tam založím.

Honza