[Talk-cz] OSM tracer fix

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Září 9 19:18:14 UTC 2010

Ještě jsem našel assembla, která vypadá velmi dobře. 2 GB prostoru,
spoustu nástrojů, ... jediné omezení je to, že repository je veřejně
přístupné, což mi nevadí - naopak je plus.

Takže adresa:

https://assembla.com/code/osm-tracer/subversion/nodes

Pokud chcete přidat do seznamu členů projektu, stačí říct (login na
assemla nebo e-mail pro pozvánku) - není tam žádné omezení na počet
uživatelů.

Honza