[Talk-cz] OpenTrackMap nezobrazuje některé evropské trasy

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Září 13 20:32:50 UTC 2010

Dne pondělí 13 Září 2010 20:43:46 Petr Dlouhý napsal(a):
> Ahoj,

Ahoj.

> OpenTrackMap nezobrazuje evropské trasy na českém území (E10 [1], E6 [2] a
> E3 [3]). Je to způsobené, tím, že mají tag "network=iwn" (jak je obvyklé u
> většiny evropských tras [4]) místo tagu "network=e-road" (který se používá
> pro silniční síť? Je problém někde jinde?

Díky za report, zítra se na to podívám.

> PS: chcěl jsem to napsat na Trac, ale nedochází mi verifikační email.

Už by to mělo fungovat. Stačí požádat o znovuposlání verifikačního e-mailu.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz