[Talk-cz] OpenTrackMap nezobrazuje některé evropské trasy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 14 08:42:18 UTC 2010

Včera jsem omylem odeslal editaci tagu network z iwn na e-road pro trasu
E10 (už jsem to opravil), a dneska se vykresluje. Chyba je tedy opravdu v
tagu e-road/iwn.

--
Petr Dlouhý