[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Úterý Září 14 09:23:20 UTC 2010

Ahoj,

ačkoli se věnuje OSM jen krátce, hodně se mi líbí a rychle jsem si
našel svou parketu -- turistické trasy KČT. Baví mne je mapovat a
skoro denně sleduji, jak přibývají další díky vám ostatním. Proto mne
napadlo, jestli by nešla naše činnost nějak koordinovat.

Nejsem moc systematický typ, takže bych z toho nechtěl dělat moc
organizovaný projekt, ale přeci jen by asi pomohlo, kdybychom si našli
nějaký mechanismus, kterým bychom si sdělovali, co kdo zrovna plánuje
projít, co už prošel a ještě nedal na OSM, kde chybí nějaký malý leč
důležitý kousek trasy atd. Třeba by se nám tím podařilo pokrýt bílá
místa rychleji.

Najdu tady pro tuhle myšlenku dost nadšenců?

Díky a těším se,

Marek