[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 14 09:55:24 UTC 2010

Ahoj,

existuje plno míst, kde by šlo pomoci zmapování pouze s minimálním úsilím
- především je škoda, pokud někdo dokonale zmapuje své město, ale na
stezky už zapomene.
Některé důležité úseky je možné najít jednoduše tak, že se seřadí seznam
tras [1] podle délky a ty nejdelší trasy se zobrazí v relation analyzeru
(jako např. [2], kde chybí i kus E10) - krátké a důležité úseky jdou
jednoduše vidět. Ještě důležitější je zmapovat úseky evropských tras - ty
jsou v seznamu dole. Nevím, jestli je ještě nějaké větší množství dalších
důležitých úseků - pokud ano, tak na to bude asi nejlepší založit stránku
na wiki.

Nevím, jestli má cenu si sdělovat co kdo bude mapovat, pro mě je to asi
trochu ztráta času, protože:
Většinou mapuji chaoticky podle toho, kam zrovna jedu.
K duplicitnímu mapování v mém případě došlo pouze jednou, a stejně bych v
tom případě asi jinudy nejel.
Když už si udělám výlet výlučně za účelem mapování, tak to stejně zanesu
do mapy tak rychle, že je riziko duplicitního mapování téměř vyloučené.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_KČT
[2] http://ra.osmsurround.org/osm.jsp?relationId=132143