[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 14 10:08:13 UTC 2010

Ahoj,

ještě bych chtěl poznamenat jednu věc - podle mě nemá cenu mapovat zvlášť
cyklistické trasy a zvlášť trasy turistické, ale když už se vypravím do
terénu, tak mapuji oboje současně. Tedy pohybuji se pouze po jedné trase,
ale zaznamenávám i všechny ostatní trasy, které tam procházejí. Někdy se
tak sice zmapují jen kousíčky, ale někdy jsou to ty důležité kousíčky a
někdy se zmapují i delší úseky.