[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Úterý Září 14 18:59:56 UTC 2010

Ahoj,

On Tue 14-09-10 11:23:20, Marek Prokop wrote:
> Nejsem moc systematický typ, takže bych z toho nechtěl dělat moc
> organizovaný projekt, ale přeci jen by asi pomohlo, kdybychom si našli
> nějaký mechanismus, kterým bychom si sdělovali, co kdo zrovna plánuje projít,
> co už prošel a ještě nedal na OSM,

Nevím jaká je obvyklá prodleva mezi projitím a zakreslením.  Já zakresluji
ihned po návratu z výletu.  Možnost duplicitní práce z důvodu "nestihl jsem
zakreslit" mi přijde malá.

> kde chybí nějaký malý leč důležitý kousek trasy atd.

To je zajímavá informace, nejsem si však jist jak identifikovat ono "kde".
Když napíšu, že "chybí kus modré mezi Manušicemi a Střelnicí", bude každý
rozumět?

Vedle toho jsem narazil na zajímavý jev - pomíchané trasy ve smyslu číslování
KČT, tedy jedna relace pokrývala části různých tras, a naopak jedna trasa KČT
se sestávala z více relací.  Možná jako první krok potřebujeme sjednotit
identifikaci tras.

> Třeba by se nám tím podařilo pokrýt bílá místa rychleji.

Myslím, že kreslení tras KČT je limitováno především rychlostí mapování. :)
U mě to je kolem 3 km/hod včetně kreslení v JOSMu.  BTW kolik je kilometrů tras
v ČR? ;-)

> Najdu tady pro tuhle myšlenku dost nadšenců?

Koordinaci mapování tras rozhodně vítám, tedy máš moji podporu.

Libor