[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Úterý Září 14 19:40:00 UTC 2010

Ahoj,

> Nevím jaká je obvyklá prodleva mezi projitím a zakreslením.  Já zakresluji
> ihned po návratu z výletu.  Možnost duplicitní práce z důvodu "nestihl jsem
> zakreslit" mi přijde malá.

Souhlasím. Spíš jde o to, aby si dva lidé zbytečně nenaplánovali
stejnou trasu v podobnou dobu, ačkoli by mohli projít dvě odlišné
varianty.

> To je zajímavá informace, nejsem si však jist jak identifikovat ono "kde".
> Když napíšu, že "chybí kus modré mezi Manušicemi a Střelnicí", bude každý
> rozumět?

Myslím, že bude. Ale chybějící kousky jde najít i na mapě a je jich
tam plno. Tady by se asi vždy hodilo zároveň nějaké doporučení na
výlet.

> Vedle toho jsem narazil na zajímavý jev - pomíchané trasy ve smyslu číslování
> KČT, tedy jedna relace pokrývala části různých tras, a naopak jedna trasa KČT
> se sestávala z více relací.  Možná jako první krok potřebujeme sjednotit
> identifikaci tras.

Netuším, jak to udělat, protože na většině rozcestníků už čísla tras nejsou.

> Myslím, že kreslení tras KČT je limitováno především rychlostí mapování. :)
> U mě to je kolem 3 km/hod včetně kreslení v JOSMu.

Ano, proto se pro to snažím získat co nejvíc lidí :-)

Zdraví,

Marek