[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Úterý Září 14 20:00:02 UTC 2010

On Tue 14-09-10 21:40:00, Marek Prokop wrote:

> Myslím, že bude. Ale chybějící kousky jde najít i na mapě a je jich
> tam plno. Tady by se asi vždy hodilo zároveň nějaké doporučení na
> výlet.

OK.  Pro začátek tipy na výlet jistě budou fungovat, později vymyslíme třeba
něco lepšího.

> Netuším, jak to udělat, protože na většině rozcestníků už čísla tras nejsou.

Na novějších mapách KČT je zezadu kilometráž tras [1].  Nejsem si jist jestli podle
autorského zákona lze seznam použít, nicméně můj tip je, že prostá faktografie
číslo-odkud-kam je nekonfliktní.  To už by byla pomoc.

Možná by i Klub turistů byl ochoten ke spolupráci a seznam tras nám poskytnul.
Kontaktoval je už někdo dříve?

Libor

[1] Mám 37 Okolí Prahy východ a 11 České středohoří východ