[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Středa Září 15 19:59:47 UTC 2010

On Wed 15-09-10 00:18:48, Petr Dlouhý wrote:
> Podle toho, co se na tomto fóru kdysi v minulosti probíralo je použití
> nemapových děl jako jízdních řádů nebo kilometráží v pořádku.

OK

> Na určování průběhu tras jde taky použít vyhledávač tras KČT [1],
> ale není s ním úplně jednoduchá práce.

A neobsahuje všechny trasy.  Například po zadání výchozího bodu "Polevsko,
kaplička" nenabídne žlutou přes Kytlici do Svoru.  Podobně tak vůbec nezná
Kytlici a zcela nová zelená trasa z Kytlických Mlýnů do Nového Boru tam také
není.

Na druhou stranu, nová čísla rozcestníků můžou třeba k něčemu být.

> KČT jsem v minulosti kontaktoval s poměrně jasným výsledkem: [2]

Díky.  Nevím přesně proč, ale takový obsah i formu jsem očekával. :)

Libor