[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Úterý Září 14 20:28:33 UTC 2010

Ahoj,

napadly mne dva konkrétní příklady k tomuhle (berte je jen jako
příklady toho, co bychom mohli probírat ve speciálním "turistickém"
fóru):

> To je zajímavá informace, nejsem si však jist jak identifikovat ono "kde".
> Když napíšu, že "chybí kus modré mezi Manušicemi a Střelnicí", bude každý
> rozumět?

1) Pře týdnem jsem šel trasu ze Žleb přes Ronov a Lichnici na Seč. Moc
hezký výlet, doporučuju. Zároveň je konečně díky tomu něco zakresleno
v Železných horách, kde dřív bylo úplně bílo (co se týče tras KČT).

Jenže hned ve Žlebech, v parku pod zámkem je ve značení červené trasy
KČT zmatek a já jsem omylem šel po staré trase, kde se značka po
chvíli vytratila. Na správnou cestu jsem se vrátil asi až po 100
metrech a nechtělo se mi už vracet (šlo nás víc), takže kus červené
chybí. Dobře je to vidět zde (ten kousek cesty bez relace):

http://osm.lonvia.de/world_hiking.html?zoom=15&lat=49.88713&lon=15.48728&layers=FFBT

Kdybyste tedy někdo měl cestu kolem (samotný zámek stojí za výlet),
projděte se parkem a nedejte se splést starým značením.

2) Už brzy na jaře, ještě než jsem začal s OSM, jsem šel po zelené
přes Voděradské bučiny. Kus trasy už na OSM byl, kus jsem zakreslil. V
tomto místě, kde vidíte zelenou trasu přerušenou:

http://osm.lonvia.de/world_hiking.html?zoom=15&lat=49.95708&lon=14.773&layers=FFBT

jsem šel po silnici, ale již dříve zakreslený úsek naznačuje, že jde
trasa někde podél silnice. Protože si nejsem jistý, raději jsem to
nespojil. Voděradskými bučinami se toulá dost lidí, tak by se na to
někdo mohl podívat.

Připadají vám ty příklady užitečné? Rozumíme si už lépe, jak si tu
spolupráci představuju?

Zdraví,

Marek