[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Září 15 23:08:55 UTC 2010

Ahoj,

já bych chtěl přispět tak, že bych někam nahrával své geotagované fotky
rozcestníků. Rozcestníky obsahují spoustu informací, a ne všechny jdou
zachytit do OSM. Navíc mohou sloužit jako důkaz, že trasy odnikud
neopisujeme. Také se dají použít jako argument při nejistotě okolo nějaké
trasy.
Bohužel neznám ideální službu, která by umožňila obrázky nahrát.

Ideální pro tento účel by mohla být služba openstreetview.org, bohužel
však moc nefunguje (obrázky na mapě nejdou jednoduše zvětšit, není možné
třídit/upravovat moje dříve nahrané obrázky). Rozcestníky se také dají
nahrávat na openstreetmap.cz, ale nevím jestli je možné nahrávat obrázky
hromadně.
Ideální by bylo, aby pro tu službu také existoval plugin do JOSM, který by
obrázky ukazoval během editace.