[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Čtvrtek Září 16 19:55:57 UTC 2010

Ahoj,

On Tue 14-09-10 22:01:48, Radek Bartoň wrote:
> Šlo by udělat interkativní mapku, kde by se dal zakreslit polygon, nebo
> bouning box ohranicujici nezmapovanou trasu.

Nechal jsem si to trochu projít hlavou a napadlo mě někam zakreslovat v hrubých
obrysech vedení trasy.  Jinými slovy "vím že tudy někudy trasa vede, ale nebyl
jsem tam".  Shodou okolností Radek už tento návrh měl, jen jsem neporozuměl
hned. :)

U čistě textové informace, jak ji navrhuje Marek, mám obavu, že nebude
škálovat.  Podle mého odhadu bude v seznamu brzy spousta krátkých tipů na výlet
a bude nepohodlné vyhledat si ten nejlákavější.

Mapa, jak ji navrhuje Radek, se mi líbí více, zřejmě proto, že jsem z těch, kdo
plánují výlety podle mapy.  Nicméně sama o sobě je trochu neosobní.

Kombinace črty v mapě a nepovinného tipu na výlet mi přijde lákavá.
Prezentace dat pak může být vrstva v mapě podobná Hiking Tracks debug plus
tabulka tipů na výlet ve stylu seznamu tras na wiki.

Jak to vidíte vy?

Libor