[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Čtvrtek Září 16 08:30:33 UTC 2010

2010/9/16 Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>:
> Ahoj,
>
> já bych chtěl přispět tak, že bych někam nahrával své geotagované fotky
> rozcestníků. Rozcestníky obsahují spoustu informací, a ne všechny jdou
> zachytit do OSM. Navíc mohou sloužit jako důkaz, že trasy odnikud
> neopisujeme. Také se dají použít jako argument při nejistotě okolo nějaké
> trasy.
> Bohužel neznám ideální službu, která by umožňila obrázky nahrát.
>
> Ideální pro tento účel by mohla být služba openstreetview.org, bohužel však
> moc nefunguje (obrázky na mapě nejdou jednoduše zvětšit, není možné
> [...]

na openstreetmap.cz se daji nahravat obrazky hromadne, a to tak ze mi
je poslete a ja je tam nahraju:)

male mnozstvi se da nahrat po jednom prez web.

nechce se mi moc delat nejake hromadne automatizovane nahravani,
rozhodne ne prez web, mozna skusim vymyslet neco prez ftp nebo spis
sftp, to by mohlo byt mnohem prijemnejsi na pouziti.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz