[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Září 16 09:05:40 UTC 2010

Ahoj,

je škoda, že je to pouze naše lokální služba - na globální openstreetview
bych to nahrával raději (ten projekt se ale už rok nehnul z místa).

Doteď jsem si myslel, že to vůbec nefunguje, až včera jsem přišel na to,
že to funguje. To byl asi hlavní důvod, proč jsem to zatím nepoužíval.
Mimochodem - v Opeře se ani neukáže mapa.

Nahrávat přes ftp/sftp by to asi bylo dobré - nejlepší by bylo, kdybych si
tam mohl držet stejnou adresářovou strukturu jako doma.

Další problémy, které aktuálně vidím:

	U některých obrázků nefunguje odkaz na zvětšenou verzi (např.
http://openstreetmap.cz/uploads/uhvozdecka.jpg)
	Jako náhledy se nahrávají plné verze obrázků - u některých to tudíž trvá
docela dlouho.
	U fotek není vidět datum jejich pořízení, což je docela podstatný údaj.

Pak je také problém v tom, že v čechách pocházejí všechny rozcestníky ode
mě, takže mě to moc nepomůže.

--
Petr Dlouhý