[Talk-cz] tema bakalarky

Anna Kratochvílová KratochAnna na seznam.cz
Pondělí Září 20 18:48:19 UTC 2010

Ahoj,
v současnosti hledám téma bakalářské práce (studuji Geoinformatiku na ČVUTu), tak mne napadlo, jestli byste mi někdo nenavrhnul něco souvisejícího s OSM. S OSM jsem se setkala jen okrajově, ale projekt mne zaujal. Přiznám se, že nejsem žádný rozený programátor, ale programování se nevyhýbám, jen preferuji Python. S databázemi mám také nějaké zkušenosti. Pokuď vás napadne něco užitečného, co bych byla schopná napsat (v rozsahu bakalářky), napište prosím.
Díky
Anna Kratochvílová