[Talk-cz] tema bakalarky

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Září 20 19:42:38 UTC 2010

Ahoj,

nevím, jaký druh práce přesně chceš ve své bakalářce dělat. Okolo OSM je
určitě plno práce, která by se dala zpracovat v rámci BP. Momentálně mě
napadá (zkus ale popsat, co konkrétněji bys ráda dělala, a já se to
pokusím víc rozepsat):

-Dokončení práce na některém z importů (v současné době jsou rozpracované
importy adresních bodů a řek)
-Analyzátor seznamu relací a jejich historie (automatické
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cyklotrasy_v_ČR)
-Vylepšený analyzátor relací s podporou forward/backward rolí, kruhových
objezdů a superrelací (inspirace na
http://ra.osmsurround.org/analyze.jsp?relationId=5397 - zdrojové kódy
nejsou a asi ani nebudou k dispozici)
-Přidání/vylepšení nějakých funkcí do JOSM nebo jiného editoru
-Vyhledávač trasy se započítáním převýšení (možná už existuje) - velmi
užitečné na kolo.
-Jakýkoliv jiný analyzátor konzistence dat (určitě se toho najde plno),
který ještě neexistuje (nebo vylepšit existující)
-Vytvoření nějakého dalšího rendereru pro nějaký konkrétní účel nebo
vylepšení existujícího
-Vytvoření stránky spojující stovky různých jednoúčelových rendererů
(slippy map) do jedné služby

U všeho je nutné prozkoumat, jestli něco takového už neexistuje.