[Talk-cz] tema bakalarky

Anna Kratochvílová KratochAnna na seznam.cz
Středa Září 22 18:45:57 UTC 2010

Ahoj,
díky za všechny vaše návrhy, ani jsem nečekala, že jich bude tolik. Nicméně, jak dnes někdo poznamenal, opravdu nestuduji informatiku, takže většina návrhů je asi nad mé možnosti. Nicméně na některé z nich se chci pozeptat, např.:

20.9. 2010  Radek Bartoň:
> * Samotné definování Mapnik stylu s turisticky zajímavými POI, který mám v plánu, ale ještě jsem se k tomu nedostal.

Moc jsem nepochopila, v čem by se to psalo, jen v Pythonu nebo i C++? Můžeš k tomu napsat víc?

20.9. 2010   Petr Dlouhý:
> -Dokončení práce na některém z importů (v současné době jsou rozpracované importy adresních bodů a řek)

Co se kam importuje, v jakých formátech?

> -Přidání/vylepšení nějakých funkcí do JOSM nebo jiného editoru

V Javě opravdu nepíšu, používáte i nějaký jiný editor, kde bych uplatnila Python?

> -Jakýkoliv jiný analyzátor konzistence dat (určitě se toho najde plno), který ještě neexistuje (nebo vylepšit existující)

A jaké analyzátory konzistence se používají? Vím, že je nějaký plugin v JOSM, ale nic víc.

Díky za odpověď, v každém případě se ráda poučím.
Anna Kratochvílová