[Talk-cz] tema bakalarky

Anna Kratochvílová KratochAnna na seznam.cz
Středa Září 22 20:47:51 UTC 2010

Když už se ptáš, čím se na geoinformatice zabýváme...
Jde vlastně o obor, program je geodézie a kartografie, což má za následek to, že máme méně informatiky, než bys podle vznešeného názvu geoinformatika asi čekal. Kvůli spoustě nesmyslných předmětů o historii geodézie není čas na ty potřebné předměty o programování, databázích, gisu apod. Tím se snažím naznačit, že mé schopnosti jsou v tomto ohledu omezené. S OSM mám ten problém, že o tom v základu nic moc nevím, nicméně jsem sem zkusila kvůli bakalářce napsat. Jinak uvažuju samozřejmě i o jiných tématech, která s OSM téměř nesouvisí - nějaký jednoduchý plugin v QGisu, něco s Grass GISem. Myslím si, že by mě bavila práce spojená s tvorbou GUI.

 No, budu ještě přemýšlet... Jinak se dalším návrhům samozřejmě nebráním

Anna Kratochvílová