[Talk-cz] tema bakalarky

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Středa Září 22 23:14:36 UTC 2010

Ahoj.

> 20.9. 2010  Radek Bartoň:
> plánu, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
>
> Moc jsem nepochopila, v čem by se to psalo, jen v Pythonu nebo i C++? Můžeš k
> tomu napsat víc?

Zrovna tohle zadání je ze zmíněných nejméně kreativní, protože v praxi jde o to dohodnout se s komunitou resp. rozhodnout s přihlédnutím na potřeby většiny, které pro turistiku důležité bodové objekty by se měly zobrazovat a s jakými ikonkami, tyto ikonky nakreslit a pak definovat XML Mapnik styl, který je bude zobrazovat. Takže žádné programování v tom není, ale práce to bude i tak docela dost.

Každopádně jakékoliv jiné rozšíření OpenTrackMap by bylo vítáno. Například jedno další zadání, které by se alespoň z poloviny implementovalo v Pythonu (z té druhé by to blo v HTML+JavaScript), by bylo napsat plugin do webového systému Trac [1], který by integroval zobrazování OpenLayers map s tímto systémem. Např. na wiki stránce nebo v samostatné sekci s mapou. Nicméně tento projekt si nechávám spíše pro sebe, protože mám s programováním pluginů do systému Trac již dlouholeté zkušenosti, ale na druhou stranu, na to momentálně nemám moc času.

[1] - http://trac.edgewall.org/