[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 28 08:13:16 UTC 2010

Ahoj,

tak se zdá, že problém je hlubší. V dalších obcích to sice přiřazuje
is_in, ale stejně to dělá tu nekonzistenci (a nepřiřazuje název ulice) i
přesto, že dané adresy v databázi jsou. Zkoušel jsem to na Černošicích, a
také pomůže, pokud se udělá soubor adres jen pro touto obci.

Když jsem zkoušel stáhnout nekonzistentní adresy pro celou ČR pomocí XAPI,
tak jich bylo velké množství. Falešné nekonzistence se vyskytují asi vždy
jen v určitých obcích.
Asi bude nutné nějakým způsobem ty adresní body doplnit, nebo dané obce
přeimportovat.

--
Petr Dlouhý