[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Úterý Září 28 09:07:26 UTC 2010

Ahoj,

zkousel jsem problem reprodukovat na Libcicich a zda se mi, ze vse
funguje spravne - at uz sobory generuju jakkoli (pres soubor
__merge.bat, vlastni soubor jen pro Libcice nebo se souborem adres
jenom pro Libcice).

V souboru fixme se objevi 5 adres u kterych je "Nekonzistence cuzk:km
a mvcr:adresa" a ty opravdu v databazi adres nejsou.

Jinak poznamka "Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa" obecne znamena,
ze v katastralni mape je objekt s cp./ce., ke kteremu se nenasel
protejsek v databazi adres.

--
Lukas