[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Září 28 10:40:54 UTC 2010

No na linuxu je to vubec chutovka :) Uz jen prekodovani vsech jmen
souboru a uprava bataku, tak aby sly spustit mi zabralo docela dost casu...

Ale jinak diky Petre, zrovna se kocham svymi oblibenymi obcemi, jak jsou
pekne zaadresobodovane :)