[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 28 10:27:33 UTC 2010

Ahoj,

možná mám nějakou jinou verzi programu merge (mám z 23. února), protože mi
to body s nekonzistencí nestrká do souboru fixme, ale do toho s adresami,
které jsou v pořádku.
Druhou možnou příčinou může být to, že program spouštím přes Mono na
Linuxu.

--
Petr Dlouhý