[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Úterý Září 28 10:47:14 UTC 2010

S tou verzi programu to muze byt ono ... ja pouzivam verzi z 27.2. a
funguje mi to bez problemu. Protoze program nemam v SVN, tak uz
nedohledam co se zmenilo.

Kazdopadne aktualizoval jsem program na webu [1], nejakymi zmatky tam
byla verze z 23. 2.

[1] http://osm.kabrt.cz/home/adresy.zip?attredirects=0&d=1

--
Lukas