[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Září 28 13:38:22 UTC 2010

Tak s novější verzí to funguje bez problémů. Otázka je jakým způsobem
aktualizovat špatně uploadované body. Myslím, že jsem nebyl sám, kdo to
tam takhle špatně uploadoval.

Na wikistránce o importu adres mi chybí informace o tom, jak rozdělovat
obce v případě, že má více částí (a někdy je nutné rozdělovat i obce,
které nejsou označené podtržítkem). Rozdělování je největší práce spojená
s importem a možná by stálo za to nějakým způsobem hranice částí uchovat
pro případné budoucí aktualizace. Vzhledem k tomu, že jsem ale hranice
kreslil tak, aby to vyšlo (a občas jsem se možná netrefil, takže jsou
některé adresní body v jiné části obce - to se týká především evidenčních
čísel), tak se mi nechce to uploadovat do OSM (navíc je problém s
pojmenováním).

On Tue, 28 Sep 2010 12:40:54 +0200, Jakub Sykora <kubajz na kbx.cz> wrote:

> No na linuxu je to vubec chutovka :) Uz jen prekodovani vsech jmen
> souboru a uprava bataku, tak aby sly spustit mi zabralo docela dost
> casu...

S těmi baty zas tak moc práce není (v porovnání s rozdělováním obcí na
části).

> Ale jinak diky Petre, zrovna se kocham svymi oblibenymi obcemi, jak jsou
> pekne zaadresobodovane :)

Praha-západ už je snad celá, ale budu to muset ještě zkontrolovat, a také
opravit ty obce, u nichž se projevila ta chyba.

Nechtělo se mi čekat, takže jsem tam uploadoval ta stará data. Nejméně v
obci Jílové u Prahy ale mezitím vyměnili katastrální mapu za novější,
takže tam došlo k většímu množství změn (většina bodů se přinejmenším
pohnula). Tam by bylo dobré to předělat s novými daty.

Petr Dlouhý