[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Září 29 05:54:12 UTC 2010

Ahoj,

řekl bych, že to bude mít historické důvody.
Bylo by ale asi dobré té předělat. Tag is_in jsem nikdy moc nepochopil,
obzvláště když máme importované hranice a funguje Nominatim. U adresních
bodů je to ale něco jiného, tam je město tak nějak součástí té adresy.