[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Mike mike na mikecrash.com
Středa Září 29 06:45:00 UTC 2010

Nevadí mi, že tam to město je uvedené, to se v mnoha případech může
hodit, jen nechápu, proč je tam is_in místo addr:city? Argument z
historických důvodů neobstojí, když je tu fungující adresování již dlouho:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Addr

Podle mne by to měl importér přetagovat...