[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Září 29 07:56:28 UTC 2010

Myslel jsem to stejně, jen s tím, že tag is_in je podle mě k ničemu.

U adres má smysl město uvádět, protože je součástí té adresy, a pomocí Nominatimu by se mohla najít část města, když v adrese má být uvedené celé město (nebo naopak). Uvádět celou hierarchii je možná už zbytečné.