[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Středa Září 29 07:18:02 UTC 2010

Podle me is_in slouzi k trochu jinemu ucelu nez addr:city. Citim to tak,
ze v is_in muze byt klidne cela hierarchie -
Europe,Czechia,Lhota,Kotehulky a v addr:city jen Lhota-Kotehulky...