[Talk-cz] opentrackmap a relace tras

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 19 08:28:21 UTC 2011

Zdravím,

koukal jsem na devopentrackmap.no-ip.org, které se zdá být aktuálnější(*), a
vidím, že z nedávných aktualizací se již vykreslují nové rozcestníky, ale
nevykreslují se části turistických tras nově přidané do relací - což nějak
nechápu, stará část trasy v relaci vykreslena je, takže s tagováním a
rozpoznáním relace asi problém nebude ... není to něco v aktualizaci dat, že
nody a waye se nahrají nové, ale relace ne?

Může se někdo zkusit podívat, kde co dělal, jestli pozoruje podobný problém?

Nebo dělám něco špatně při editaci? (Ale co? - v některých případech jsem jen
v Merkaartoru přidal prvek do relace a nic jiného jsem neměnil; navíc
zobrazení přes http://www.openstreetmap.org/?relation= to bez problémů ukazuje
celé ...)

(*) mimochodem, jakpak to vypadá s tou migrací na výkonnější server, jak
inzeruje pata stránky opentrackmap?

K.