[Talk-cz] opentrackmap a relace tras

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Úterý Duben 19 08:54:51 UTC 2011

Dne Út 19. dubna 2011 10:28:21 Karel Volný napsal(a):
> Zdravím,

Ahoj.

> koukal jsem na devopentrackmap.no-ip.org, které se zdá být aktuálnější(*),
> a vidím, že z nedávných aktualizací se již vykreslují nové rozcestníky,
> ale nevykreslují se části turistických tras nově přidané do relací - což
> nějak nechápu, stará část trasy v relaci vykreslena je, takže s tagováním
> a rozpoznáním relace asi problém nebude ... není to něco v aktualizaci
> dat, že nody a waye se nahrají nové, ale relace ne?

To nevím. Pro zjištění problému by určitě pomohlo uvést příklad. Jinak
připomínám, že chyby a požadavky na nové funkce OTM je nejlepší zadat také
formou ticketů na htp://tracopentrackmap.no-ip.org, aby se na to pak
nezapomnělo.

> (*) mimochodem, jakpak to vypadá s tou migrací na výkonnější server, jak
> inzeruje pata stránky opentrackmap?

Migrace se bohužel asi více jak měsíc nepohnula. Chybí už "jen" zjištění a
smazání dlaždic, které je třeba přerendrovat po provedení aktualizace dat, ale
nějak jsem se na tom zasekl a od té doby už nebyl čas to dodělat. Je mi to
docela líto, protože jsem to chtěl rozjet ještě před jarem, kdy se mapeři zase
rozběhnou do přírody.

Kdyby měl někdo s tímto krokem zkušenosti, určitě si rád nechám poradit. Zatím
přichází v úvahu jako jediné řešení Mattův script expire.rb (viz [1]), protože
"osm2pgsql -e" nefunguje tak, jak bych potřeboval.

Mimochodem, devopentrackmap.no-ip.org je právě ten výkonný server laskavě
poskytnutý FSv ČVUT.

S pozdravem,

[1] - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tile_expire_methods

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz