[Talk-cz] opentrackmap a relace tras

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 19 09:46:03 UTC 2011

Dne Út 19. dubna 2011 Radek Bartoň napsal(a):

> To nevím. Pro zjištění problému by určitě pomohlo uvést příklad.

tak třeba tu:
http://devopentrackmap.no-
ip.org/?zoom=16&lat=6292708.17113&lon=1801303.60045&layers=B000000000FFFFFF

(hm, zdá se, že link nezachovává zapnutí overlaye Hiking Tracks?)

relace červené značky vede po hrázi a podél řeky:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.1054&lon=16.18379&zoom=16&layers=M&relation=163185

> Jinak
> připomínám, že chyby a požadavky na nové funkce OTM je nejlepší zadat také
> formou ticketů na htp://tracopentrackmap.no-ip.org, aby se na to pak
> nezapomnělo.

jasný, jen jsem se chtěl prvně poptat na listu, jestli nedělám něco špatně

> Migrace se bohužel asi více jak měsíc nepohnula. Chybí už "jen" zjištění a
> smazání dlaždic, které je třeba přerendrovat po provedení aktualizace dat,
> ale nějak jsem se na tom zasekl a od té doby už nebyl čas to dodělat.

njn, víme jak to chodí, mám ještě nějaké nezpracované gps logy z předloňska, a
při hovoru o OTM se můžu jen tiše stydět za stav značkového klíče ...

> Je
> mi to docela líto, protože jsem to chtěl rozjet ještě před jarem, kdy se
> mapeři zase rozběhnou do přírody.

jojo, chystám se rozběhnout ne Velikonoce :-)

> Mimochodem, devopentrackmap.no-ip.org je právě ten výkonný server laskavě
> poskytnutý FSv ČVUT.

super, a neslušela by mu nějaká hezčí doména? - dneska je to za pár korun,
klidně na to přispěju

K.