[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Duben 19 16:49:35 UTC 2011

zdar,

sice chápu, o čem mluvíš, minulý víkend jsem si kvůli přesunu na cca 150 m
vzdálené parkoviště objel asi 4 km a postál v kolonách celkem asi na 20 minut
(no a když jsem tam zaparkoval a šel kolem toho prvního, kde původně nebylo
místo, tak tam byla najednou dvě místa volná a ze třetího někdo zrovna
odjížděl ...), ale řekl bych, že navrhované řešení není zrovna nejšťastnější

> Nicméně při jejich mapování mi připadá poněkud nevhodné mapovat stejně
> zákazy typu "na silnici zapomněli namalovat šipku"[3] nebo "někdo si
> usmyslel"[4] i zákazy typu "projeď jinudy"[5] "zde odbočovat je
> sebevražda"[6] případně "tu betonovou zábranu opravdu neobjedete". První
> typ zákazu je často porušován, neboť projet s ním danou oblast je mnohem
> komplikovanější (a dokonce ani policisté si z něj většinou nic
> nedělají), poslední je velmi důrazný.

přiznám se, že ani po prozkoumání mapy mi není tak úplně jasné, co přesně tím
rozdělením míníš

leč na poslední jmenované myslím není potřeba znovu vynalézat kolo, to bude
nejspíše barrier=wall a wall=jersey_barrier (případně ještě height=X, užitečná
informace pro majitele terénních vozidel, která některé zátarasy zvládají :-))

K.