[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Úterý Duben 19 17:48:21 UTC 2011

Petr Dlouhý píše v Út 19. 04. 2011 v 18:31 +0200:
> Co použít na mapování Norc.cz? Je to už několik let staré, ale je to licenčně v pořádku (oni s tím souhlasí).

Ano, norc.cz je dobrý zdroj, a sám ho používám. (Přesněji řečeno, byl by
dobrý zdroj, kdyby velké množství panoramat v Praze nebylo špatně
orientováno, kdyby některé snímky nemířily na střechy domů, a kdyby
některé snímky nebyly tak tmavé, že tam není nic vidět.) Na mapování
jednosměrek je zase možné (ale ne zcela spolehlivé) použít libovolné
letecké foto se slušným rozlišením. Parkující auta vlevo po směru jízdy
indikují jednosměrku - ale v autoškole jsem narazil na ulici, kde tak
lidé parkují, ač se formálně jedná o obousměrnou ulici. To s tou kamerou
by bylo dobré hlavně na mapování chyb.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx