[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pátek Duben 22 13:59:50 UTC 2011

hanoj píše v Pá 22. 04. 2011 v 15:03 +0200:

> *** po diskuzi s dopravnimi inzenyry: prikazova znacka smeru jizdy
> (svisla nebo vodorovna) nebo zakazova znacka odboceni nezakazuji
> otaceni vozidel. Zakaz otaceni je jen vyslovne dle zakona (dalnice,
> svetelna krizovatka, prejezd, prechod, nebezpecne misto, ...) nebo s
> pouzitim znacky B 25 Zákaz otáčení.

Díky za info. V tom případě mne učitel v autoškole ohledně této
křižovatky mystifikoval.

A co značka (plná) Podélná čára? Ta v §19 také není uvedena. Nebo
v tomto případě tomu brání jiné ustanovení (jiné ustanovení předpokládám
u značek Dvojitá podélná čára a Šikmé rovnoběžné čáry, neboť otáčení zde
není uvedeno ve výčtu jako důvod překročení).

> *** po shlednuti street view, je prikazany samer jizdy platny jen pro
> autobus dle znacky "E 9 Druh vozidla"
>

> RESUME: nize relaci [3] navrhuji odstranit jako neoduvodnenou a [4]
> jsem opravil jako platnou jen pro BUS.

Díky. Až pojedu někdy kolem, ověřím si, že tam doplňková značka opravdu
ještě visí.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx