[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Duben 22 13:03:16 UTC 2011

> *** Ceskomoravska  - sipku nikdo nezapomnel nakreslit, jen je otazka
> zda jeji absence zakazuje otaceni. To mi ze zakona jasne nevyplyva.

*** po diskuzi s dopravnimi inzenyry: prikazova znacka smeru jizdy
(svisla nebo vodorovna) nebo zakazova znacka odboceni nezakazuji
otaceni vozidel. Zakaz otaceni je jen vyslovne dle zakona (dalnice,
svetelna krizovatka, prejezd, prechod, nebezpecne misto, ...) nebo s
pouzitim znacky B 25 Zákaz otáčení.

> [4] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1546554
> *** Vitezna x Janackovo - asi chyba, nebo tam bylo docasne znaceni

*** po shlednuti street view, je prikazany samer jizdy platny jen pro
autobus dle znacky "E 9 Druh vozidla"

RESUME: nize relaci [3] navrhuji odstranit jako neoduvodnenou a [4]
jsem opravil jako platnou jen pro BUS.

ahoj
hanoj