[Talk-cz] Path pro cyklostezky v JOSM

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Prosinec 21 16:10:05 UTC 2011

Dne 21.12.2011 16:38, Petr Dlouhý napsal(a):
> [...]

A co takhle pouzit znaceni? Bud tam znacka je - pak neni co resit, nebo
tam neni, pak je to chodnik v pripade, ze je to chodnik, asfaltka podel
reky bude spis path, kolem baraku to bude spis chodnik.

> Ta dualita mi také nepřijde ideální, podle wiki by to mělo být ekvivalentní - proto se snažím vybírat pro klíč highway vybrat z dvou možností ten přiléhavější tag.
On obecne v OSM panuje bordel, a jeden z mnoha problemu je prakticka
nemoznost pouzivat vicenasobne tagovani (napr kdyz ma prave
cesta/budova/... nekolik funkci)

> Tak to JOSM značí, ale jak se potom rozliší singltrack <http://en.wikipedia.org/wiki/Single_track_(mountain_biking)> od cyklostezky? Nemyslím, že by bylo vhodné to rozlišovat jen pomocí povrchu a šířky.
> Proč je tedy značka pro "footway" a "path" na Mapniku jiná a pro cyklostezku by to mělo být to samé?

IMO by se pruhy mely driv nebo pozdejs aspon z pohledu editoru oddelit
(= nezavisle  na tom, ze realne to bude tagovany jako jedna way). Jeden
z duvodu na ktery sem uz nekolikrat narazil - rychlostni omezeni jen z
jednoho smeru. Je na to sice nakej navrh, ale vse samo zbori zmena smeru
cesty ...