[Talk-cz] UIR-ZSJ - části obce, základní sídelní jednotky

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Prosinec 27 11:17:18 UTC 2011

jzvc napsal(a):

> Souhlas, pokud je neco s jednim obyvatelem mesto, tak je to proste mesto ...
> Ad mestys - IMO jde o vesnici (vilage), ve ktere existuji nejake urady,
> coz ale z pohledu mapy neni zase tak podstatne. To ze ma "vylucne"
> postaveni by IMO melo byt videt i ze struktury hranic, ne?

Pánové, vy jste si asi vůbec nepřečetli ani těch pár odstavců, co jsem
sesmolil na wiki, natožpak článek "Vymezení venkovských obcí v Česku"
[1] z Deníku veřejné správy, co?

Městys rozhodně není "vesnici (vilage), ve ktere existuji nejake urady",
dokonce ani město se podobně nedá popsat.
Tak ještě jednou sem - statut městyse a města je čistě formální
záležitost, nevyplývají z něj žádné dodatečné povinnosti ani
pravomoci... a z historických důvodů tento titul obce ani nelze použít k
rozlišení venkovský vs. městský typ sídla.

Petr Morávek aka Xificurk

[1] http://www.dvs.cz/clanek.asp?id=6384068