[Talk-cz] Zámecké, krajinářské apod. parky

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Pondělí Únor 7 22:03:33 UTC 2011

Ahoj,

je nějaký úzus, jak tagovat rozlehlé zámecké parky, které svým stylem
napodobují běžnou krajinu? Konkrétně jsem nasbíral nějaká data k
zámeckému parku na Konopišti [1], který je nyní tagován jen jako les,
a přemýšlím, zda ho mám celý přetagovat na park. Na jednu stranu by to
bylo asi sémanticky správnější, na druhou stranu pak bude mapa méně
věrně odrážet vzhled krajiny, protože se v parku střídají plochy
vzrostlých stromů a luk, což pomáhá orientaci v terénu.

Napadla mne i takové kombinace, že by celá plocha byla otagovaná jako
park a v ní by pak byly navíc vyznačeny souvislé stromové porosty jako
les.

Jen pro srovnání, podobné parky, třeba Průhonický [2] nebo na Hluboké
[3] jsou již nyní tagované jen jako parky.

[1] http://www.openstreetmap.org/?lat=49.77504&lon=14.65885&zoom=15&layers=M
[2] http://www.openstreetmap.org/?lat=49.9903&lon=14.5536&zoom=14&layers=M
[3] http://www.openstreetmap.org/?lat=49.05335&lon=14.43955&zoom=15&layers=M

Díky,