[Talk-cz] Mapnik

Jakub Rychlý jakub.rychly na weboveaplikace.info
Pátek Únor 11 10:37:56 UTC 2011

Zdravím,

najde se někdo se zkušenostmi s renderováním mapových dlaždic v mapniku? Měl jsem v úmyslu si zkusit vyrendrovat mapy s vlastním stylem. Bezvýsledně jsem zkoušel rozjet mapnik na Windows 7. Přestože se nekamarádím s Linuxem, rozhodl jsem se mu dát šanci. Nainstaloval jsem Virtualbox, do něj Ubuntu a do něj Mapnik. Do databáze jsem nacpal data České republiky a začal renderovat dlaždice s původním stylem OSM. Po zoom 14 to běželo v pohodě. Od zoomu 15 výše to začalo dělat problémy. Čas od času při renderování Ubuntu vytuhnou tak, že je potřeba restartovat virtuální stroj. Pak najdu množství dlaždic o velikosti 0 bajtů, smažu je a spustím renderování znovu. Dlaždice se znovu vykreslí a problém znova nastene později na jíném místě. Je to dost nepříjemné, protože to nemá smysl pouštět třeba přes noc. Nevyhodí to žádnou hlášku a tak nemám potuchy, kde hledat příčinu. Nesetkal se s tím někdo?