[Talk-cz] Mapnik

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pátek Únor 11 10:59:59 UTC 2011

Zeptam se uplne naivne - neni plny virtualni disk? Kdyz se delaji
soubory 0B a tuhne system, zda se mi to jako celkem pravdepodobne...
Obzvlast, pokud je vse v jednom filesystemu (doporuceno pro zacatecniky
v instalatoru Ubuntu) a zacpe to tak systemovou partition. Pak neni
mozne ani napsat chybu do logu...